Tuplakultaa! Älä ole koekaniini on Vuoden vaikuttamiskampanja 2024
Manifeston ja Creative Dayn Syöpäjärjestöille toteutettu Älä ole koekaniini -kampanja
Manifeston ja Creative Dayn Syöpäjärjestöille toteutettu Älä ole koekaniini -kampanja
Nuorten tavoittaminen sosiaalisessa mediassa voi olla haastavaa. Nuorille suunnatussa somemarkkinoinnissa
Eduskuntaan tai ministeriöihin kohdistuvasta, pitkäjänteisestä ja suunnitelmallisesta vaikuttamistoiminnasta eli lobbauksesta
Iloisia uutisia kisarintamalta! Finnish Comms Awardsin vuoden 2023 shortlista on
Liian pieni budjetti, johdon tuen puute ja tiimin pienuus –
Tänä syksynä on tullut kuluneeksi 25 vuotta siitä, kun Manifeston
Viestintätoimisto on epätavallinen kesätyöpaikka 15-vuotiaalle. Sain kuitenkin mahdollisuuden kokea, millaista
Kuusi kuukautta vierähti hurjan nopeasti. Vastahan minä ensimmäistä kertaa ihastelin
Suomessa on rikas lauluperinne. Laulantaa on harjoitettu aikojen saatossa aina