fien

Manifesto Finnish Comms Awardsin shortille kolmessa kategoriassa

Iloisia uutisia kisarintamalta! Finnish Comms Awardsin vuoden 2023 shortlista on julkistettu ja Manifeston kaikki kolme kilpailutyötä on valittu kilpailun loppusuoralle kolmessa eri kategoriassa. Kategoriat ovat Strateginen viestintäkonsultointi, Yritys- ja yhteisöviestintä sekä B2C-viestinnän Lanseeraus tai repäisy -kategoriat.

Strateginen viestintäkonsultointi -kategoriassa Manifestolta finaalissa kisaa Nosto-käteisautomaattien kanssa tehty yhteistyö. Työn tuloksena Nosto-käteisautomaatit on onnistuneesti positioitu median ja päättäjien tuntemaksi käteisen rahan asiantuntijaksi.

Yritys- ja yhteisöviestinnässä kisan kärkikahinoihin Manifestolta valittiin viestintätyö, jossa valokuituverkkoja rakentavasta Valokuitusesta rakennettiin toimialan tunnetuin yritys voittamalla äärikilpaillun markkinan julkisuuspeli.

Lanseeraus tai repäisy -kategoriassa Manifestolta loppusuoralle valittiin Suomen Pakkaustuottajat Oy:lle suunniteltu Ilmat pihalle -kampanja, jossa suomalaisia kannustettiin hauskalla ja tuloksellisella tavalla säästämään luontoa sekä taloutta pahveja litistämällä.   

”Menestys viestintäkilpailuissa on aina osoitus hyvin tehdystä työstä, joka perustuu toimivaan yhteistyöhön asiakkaiden kanssa. Kyseessä on myös tunnustus henkilöstömme osaamiselle. Jännittävää nähdä miten loppukilpailussa käy, mutta shortlistalle pääseminen yli sadan työn joukosta on jo hieno saavutus”, Manifeston toimitusjohtaja Harri Kammonen iloitsee.

Tänä vuonna kilpailussa näkyi vahvasti viestinnän strategisuus. Shortlistaa varten 34-henkinen tuomaristo kävi läpi yli sata monipuolista kisatyötä.

Manifesto onnittelee myös kilpakumppaneita hienoista kisaentryistä!

Finnish Comms Awardsin voittajat selviävät torstaina 16. marraskuuta.

Lisätietoja:

Harri Kammonen

Partneri, toimitusjohtaja

+358 40 500 1120