fien

Manifesto Showroomin pressipäivässä lumouduttiin ruoan, sisustuksen ja kosmetiikan uutuuksista

Manifesto Showroomin marraskuun pressipäivässä toimittajat ja vaikuttajat saivat kootusti kätevän katsauksen lifestyle-uutuuksista. Uusia brändejä tapahtumassa olivat muun muassa Halo Top -jäätelö ja Villeroy & Boch.

Manifesto Showroomin pressipäivässä kävi jälleen runsaasti toimittajia ja somevaikuttajia. Tapahtuma kiinnostaa laaja-alaisesti, sillä brändivalikoima on kattava: kodin elektroniikasta kauneudenhoidon kautta ruokaan ja sisustukseen eri näkökulmista. Sonyn pisteellä esiteltiin muun muassa uusia vastamelukuulokkeita sekä Xperia 5 -puhelinta, Halo Topin Suomessa juuri lanseeratut jäätelöt keräsivät kehuja maistatuksessa ja Plantagenin kasveilla oli loihdittu Manifeston loungeen talven ihmemaa.

Eräs tapahtuman uusista osallistujista oli Villeroy & Boch Gustavsberg, jonka markkinointipäällikkö Jenni Luomala vangitsi kävijöiden huomion kertomalla kevään trendeistä kylpyhuoneen sisustamisessa.

”Manifesto Showroomin pressipäivästä jäi todella hyvät fiilikset. Saimme erinomaisia kontakteja ja tapasimme tärkeitä toimittajia, joiden kanssa kävimme hedelmällisiä keskusteluja. Esittelimme pressipäivässä mustia kylpyhuonekalusteita ja oli erittäin hauskaa kuulla, millaisia ajatuksia tuo Suomessa uusi trendiväri lifestyle-toimittajissa ja -vaikuttajissa herättää. Lisäksi oli mainiota tutustua muiden toimijoiden tuotteisiin”, Luomala kertoo.

Tapahtumassa saatava henkilökohtainen kontakti on viestinnällisesti arvokas 

Toimittajien ja somevaikuttajien kiinnostus lifestyle-alan uutuustuotteisiin on suurta, sillä paitsi he itse, myös lukijat ja seuraajat janoavat koko ajan uutta tietoa: Miten arjesta saa kivemman, miten arjen tuotevalinnat vaikuttavat terveyteen ja miten mahdollisesti esimerkiksi ympäristöön?

”Pressipäivässä joko brändien edustajat itse tai erinomaisesti briiffatut konsultit esittelevät tuotteita, mikä on kävijöiden näkökulmasta parasta mahdollista palvelua: yksityiskohtaista tietoa juuri heitä kiinnostavista aiheista, jolloin kävijän  on helppo innostua. He voivat myös antaa palautetta tuotteesta suoraan joko brändin edustajalle tai meille konsulteille”, Manifeston Showroom Manager Markus Hilden sanoo.

Manifesto Showroomin pressipäivät järjestetään kahdesti vuodessa, seuraavan kerran toukokuussa 2020. Showroom on avoinna kävijöille arkisin klo 9–15 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja:

Markus Hilden

Viestintäkonsultti

Opintovapaalla