fien

Manifesto jatkaa suomalaisten pienyrittäjien pro bono -tukemista – Showroomin Pressipäivillä esittelyssä korubrändi Hopia Silver

Manifesto Showroomin suurta suosiota saavuttaneet pro bono -yhteistyöt saivat jatkoa, kun kultaseppäartesaani Saara Kinnunen pääsi esittelemään Hopia Silver -yritystään Manifeston Ready, Set, Summer -pressipäivillä toukokuussa. 

– Olimme pitkään pohtineet, miten me Manifestossa voimme tehdä hyvää. Syntyi ajatus suomalaisten pienyrittäjien ja startupien tukemisesta ammattiosaamisellamme. Suunnittelumme tuloksena esittelimme marraskuun 2021 Pressipäivillä ensimmäisenä tukemamme pienyrittäjän, korubrändi Naku Jewelleryn, taustoittaa Manifeston partneri Jonna Varhama. 

Seuraavilla, toukokuussa 2022 järjestetyillä Pressipäivillä Manifesto esitteli pro bono -periaatteella lähes satapäiselle yleisölle kultaseppäartesaani Saara Kinnusen Hopia Silverin tuotteita ja palveluita. Hopia Silver on yhden naisen yritys, joka valmistaa uniikkeja koruja pääasiassa 925-hopeasta sekä vastuullisesti tuotetuista jalo- ja korukivistä. Hopia Silver tekee myös tilaustöitä. Hopia Silverin idea syntyi, kun käsitöistä aina nauttinut Saara Kinnunen kouluttautui aiemman päivätyönsä ohessa kultaseppäartesaaniksi ja päätyi vaihtamaan alaa tutkimus- ja konsultointiyrityksen partnerin roolista korutaiteilijaksi.  

”Olin luonnollisesti kovin otettu Manifeston yhteydenotosta ja innoissani kun pääsisin pro bono -periaatteella esittelemään työtäni Manifesto Showroomin Pressipäiville. Elämäni ensimmäiset kaksipäiväiset pressipäivät olivat valtavan mielenkiintoiset ja antoisat! Kiitos vielä kerran tilaisuudesta päästä esittelemään Hopia Silverin brändiä ja koruja. Oli suuri ilo olla mukana ja tavata itselleni aivan uusia tuttavuuksia”, Saara Kinnunen kuvailee Pressipäivien jälkeisiä tunnelmia.  

Pressipäivillä Saara Kinnunen sai myytyä koruja sekä sai uusia tilaustöitä. Hopia Silver kiinnosti myös Pressipäivien vieraita paljon ja yritys saikin tuotteilleen merkittävästi näkyvyyttä vaikuttajien somekanavissa. Pressipäivät poikivat yritykselle myös näkyvyyttä ansaitussa mediassa tuotenostojen ja haastattelujen muodossa.  

Myös jatkossa Manifeston tavoitteena on esitellä pro bono -periaatteella uusi start-up tai pienyrittäjä jokaisilla tulevilla Pressipäivillä. Showroom Pressipäivät järjestetään kaksi kertaa vuodessa, toukokuussa ja marraskuussa. 

Marraskuun Pressipäivien pienyrityksen etsintä on käynnissä nyt – oletko se sinä tai tunnetko sopivan tuoreen pienyrittäjän tai start-upin, joka haluaisi kertoa tarinansa Pressipäivien vierailijoille? Ota yhteyttä: showroom@manifesto.fi. 

Lue lisää toukokuun Pressipäivistä täältä. Tutustu Showroom-palveluihimme tästä. 

Manifesto Showroom on brändien ja vaikuttajien kohtaamispaikka Helsingin kattojen yllä. Olemme erikoistuneet lifestyle-brändien laaja-alaiseen promoamiseen ruoasta ja juomasta aina kodin sisustamiseen ja elektroniikkaan. Kesällä 2021 lanseerasimme uuden digitaalisen showroomin. Digitaalinen showroom tarjoaa kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen verkossa ja se helpottaa toimittajien ja somevaikuttajien asiointia ja kommunikointia sekä tarjoaa inspiraatiota sisällöntuottajien työhön. 

 

Lisätietoja:

Jonna Varhama

Partneri

+358 50 543 2926