Manifesto vahvistaa digitaalisen viestinnän ja erityisesti sosiaalisen median osaamistaan rekrytoimalla Sofia Mannisen riveihinsä. Sofia tulee Manifestoon mediatalo Schibstedistä, jossa hän on viimeksi toiminut sisällöntuottajana Oikotie-palvelussa.
– Sosiaalinen media on ollut osa Manifeston avainosaamista digitaalisen viestinnän alkumetreiltä asti. Tänä päivänä tarjoamme digitaalisen viestinnän palveluita monipuolisesti sisällöntuotannosta ja vaikuttajasuhteista kokonaisvaltaisiin digikampanjoihin. Kiritämme asiakkaidemme somekanavia entistä parempiin, mitattaviin tuloksiin. Pyydettäessä vastaamme myös asiakkaidemme somekanavista strategisesta suunnittelusta sisällöntuotantoon ja moderointiin, kertoo Manifeston toimitusjohtaja ja perustajapartneri Harri Kammonen.
Sofia Manninen, joka aloitti Manifestossa jo toukokuun puolivälissä, vahvistaa Manifeston digitaalisen viestinnän osaamista. Sofian erityisosaamista on sosiaalinen media ja hän vastaakin jatkossa Manifeston someasiakkuuksista yhdessä sometiimin kanssa.
– Kohta kuukauden päivät Manifestossa olleena, voin todeta, että täällä tehdään työtä hartiavoimin ja suurella sydämellä asiakkaiden entistä paremman viestinnän eteen. Manifestossa on useita mielenkiintoisia asiakkaita ja kovia brändejä, joiden parissa pääsen työskentelemään. Uskon, että minulla on paljon annettavaa etenkin sosiaalisen median parissa painiville asiakkaillemme, sanoo Sofia Manninen.
Sofialla on usean vuoden kokemus sosiaalisen median sisällöntuotannosta ja analytiikasta. Ennen Manifestoon siirtymistä Sofia työskenteli mediatalo Schibstedissä Tori- ja Oikotie-palveluiden somekanavien parissa. Työ on sisältänyt muun muassa monipuolista sisällöntuotantoa artikkeleista ja videoista digikampanjoiden suunnitteluun ja toteuttamiseen. Lisäksi Sofia on toiminut palkitun Vastuullinen työnantaja -kampanjan vastaavana sisällöntuottajana.
Vapaa-ajallaan Sofia harrastaa tavoitteellisesti esteratsastusta Art-hevosellaan, josta hän myös päivittää kuulumisia Instagram-tililleen. Somekanavat ja Instagram-vaikuttaminen on jokapäiväistä työtä myös vapaa-ajalla, sillä Sofia on yksi Suomen seuratuimpia Instagram-vaikuttajia omassa genressään.
Manifeston digitaalisen viestinnän asiakkaita ovat muun muassa Lassila & Tikanoja, mySafety, Hedin Automotive Oy (ent. Autotalo Laakkonen), Suomen Kuitukierrätys Oy ja Suomen Asumisoikeusyhteisöt ry.