Sony toteutti keväällä 2019 Pohjoismaissa PR-kiertueen. Norjasta Suomen kautta Ruotsiin ja sieltä edelleen Tanskaan suuntautunut kiertue tarjosi sisustus- ja elektroniikkatoimittajille sekä bloggaajille ja tubettajille mahdollisuuden tutustua ennakkoon kesällä markkinoille saapuviin uutuuksiin. Manifesto vastasi kiertueen Suomen järjestelyistä.
Sony tunnetaan muun muassa televisio-, kamera- ja kaiutinteknologian sekä elegantin muotokielen edelläkävijänä. Heidän viimeisimmät uutuudet olivat laajasti esillä Las Vegasissa tammikuussa järjestetyillä CES-kuluttajateknologiamessuilla. Kauas sijoittuvat messut voivat kiinnostavasta teemasta huolimatta olla medialle ja vaikuttajille haastavia osallistua. Sony halusi vastata tarpeeseen ja tuoda vaihteeksi tuotteet tutuille kulmille.
Manifesto koordinoi ja huolehti kiertueen järjestelyistä Suomen osalta. Visiitti koostui aamupäivän toimittajatapaamisesta sekä illan kameraworkshopista bloggaajille ja tubettajille. Tapahtumapaikaksi valikoitui Manifeston Showroom, joka rentoudellaan, keskeisellä sijainnillaan ja varustuksellaan vastasi Sonyn toiveita. Manifesto hoiti kutsumiset ilmoittautumisineen. Sonyn asiantuntijoiden lisäksi ohjelmanumerona ja kuvauskohteena toiminut, muikeita moctaileja tuoreista raaka-aineista taikonut baarimikko järjestyi myös Manifeston kautta.
Uudet 360-äänimaailman tarjoavat huomaamattomat kaiuttimet sekä kaiutinteknologian näyttöönsä piilottanut, huikean värintoiston tarjonnut 65 tuuman OLED-televisio saivat varauksettoman vastaanoton osallistujiltaan. Myös isona äkkiseltään pidetty 75 tuuman LED-televisiokin onnistui vakuuttamaan vaativammankin sisustajan. Illan tähti, vlogikameranakin tunnettu A6400 selviytyi niin ikään kalustonsa hyvin tuntevien tubettajien testistä. Monelle oli tärkeä päästä yhteyksiin asiantuntijan kanssa ja keskustelu ominaisuuksista oli odotetun vilkasta.
Tilaisuutta arvostettiin. Uutuusdemojen lisäksi tilaisuus tarjosi uutta tietoa, missä kuva- ja ääniteknologian kanssa mennään. Tilaisuus on myös jälkikäteen tuottanut Manifeston Sony-tiimille uutuustuotteisiin liittyviä yhteydenottoja. Ennen kaikkea Sony sai toivomansa yhteyden sisustustoimittajiin, joiden suosituksilla on iso vaikutus kotien teknologiahankintoihin.