Unity rekrytavoitteisiin Manifeston avulla
Manifesto ja Unity laativat yhdessä ansaitun median suunnitelman, jonka Manifesto toteutti vuoden 2016 toisen puoliskon aikana.
Manifesto ja Unity laativat yhdessä ansaitun median suunnitelman, jonka Manifesto toteutti vuoden 2016 toisen puoliskon aikana.
Viimeisen muutaman vuoden aikana Manifeston asiakkuuskirjo on saanut yhä enemmän uutta väriä kulttuuriviestinnän alalta.
Euroopan johtava liiketoimintainformaation tuottaja ja alkuperäisen AAA-yritysreittauksen kehittäjä Bisnode on luokitellut nyt jo toistamiseen Manifeston korkeimpaan AAA-luottoluokkaan.
Manifesto on osallistunut Helsingin yliopiston organisaatioviestinnän professuurin perustamisen tukemiseen.
Viestintätoimisto Manifesto ja Omena-hotellit Oy ovat aloittaneet yhteistyön.
Kuntavaalit tulevat – oletko valmis? Etkö? Älä välitä, eivät ole ketkään muutkaan.
Manifesto sai huippuarviot palvelun laadusta Taloustutkimuksen toteuttamassa viestintäalan imagotutkimuksessa.
Manifesto rekrytoi! Etsimme b2c-tiimiimme osaavaa ja innokasta viestinnän tekijää, jolla on vähintään 3–5 vuoden kokemus markkinointiviestinnästä.