Peliyritys Lightneer Manifeston asiakkaaksi
Viestintätoimisto Manifesto ja suomalainen mobiilipeliyritys Lightneer ovat aloittaneet yhteistyön tänä keväänä.
Viestintätoimisto Manifesto ja suomalainen mobiilipeliyritys Lightneer ovat aloittaneet yhteistyön tänä keväänä.
Manifesto toteutti Edenredille kahdeksan artikkelin sisältökokonaisuuden, joka kokosi viisi työhyvinvoinnin asiantuntijaa ja HR-johtajaa kertomaan, mikä saa ihmiset voimaan hyvin työpaikoilla.
Viestinnällä on vahva rooli kaikessa robotiikkaan liittyvässä muutoksessa. Lisäksi ammattiviestijöiden rooli on tietysti muuttunut viestinnän ”omistajista” ja äänitorvista coacheiksi.
Viestintätoimisto Manifeston tiimi kasvoi kahdella kokeneella viestinnän osaajalla toukokuussa.
Manifeston ja Musiikkituottajien yhdessä järjestämä Poliittisten laulujen ilta Porin SuomiAreenalla on ollut joka kesä viikon puhutuimpia tapahtumia.
Poikien Puhelin on Suomen ainoa pojille ja alle 20-vuotiaille nuorille miehille suunnattu maksuton auttava puhelinpalvelu.
Antti Rinnettä voi kutsua Suomen onnekkaimmaksi poliitikoksi.
Median kuluttaja hukkuu tarjontaan. Kysymys kuuluu, kenen ääni erottuu melun keskeltä. Ratkaiseeko sisältö?
Manifesto järjestää yhdessä MTL:n kanssa perinteisen Kultasulka-kilpailun. Kilpailussa etsitään markkinoinnin ja viestinnän alalla ansioituneita kirjoja.