Viestintätoimisto Manifeston tiimi kasvoi kahdella kokeneella viestinnän osaajalla toukokuussa.
Manifestossa vanhempana viestintäkonsulttina aloitti Taina Kaitala, jolla on yli 20 vuoden kokemus teknologiayritysten viestinnästä Suomessa ja kansainvälisillä markkinoilla. Kaitala toimi ennen Manifestoa yli kuuden vuoden ajan it-yhtiö Hewlett Packardin viestintäpäällikkönä Suomessa. Tätä ennen hän oli Hill+Knowltonin palveluksessa muun muassa johtaen sen teknologiatiimiä. Manifestossa Kaitala vastaa b2b-asiakkuuksista mukaan lukien teknologia-asiakkuudet.
Markus Hilden siirtyi Manifestoon viestintätoimisto Akvamariini Porter Novellista, jonka palveluksessa hän oli lähes viisi vuotta. Hilden on kokenut b2c-viestinnän osaaja tekstiilituotteiden, urheilun ja kuluttajaelektroniikan toimialoilla. Hänellä on myös laaja kokemus yhteistyöstä some-vaikuttajien kanssa. Hilden on Manifeston kuluttajaviestinnän tiimin jäsen ja vastaa viestintäkonsulttina asiakasprojektien suunnittelusta ja toteutuksista.
”Manifesto kasvaa, joten tarvitsemme ammattitaitoisia ja hyviä tyyppejä joukkoomme. Taina Kaitala tuo meille aimo annoksen lisäkokemusta it-toimialan yritysten viestinnästä. Manifestolla on jo entuudestaan vahva teknologiatoimialan tiimi, johon Tainan osaaminen on arvokas lisä”, sanoo Manifeston toimitusjohtaja Harri Kammonen.
”B2c-tiimimme on saanut viime aikoina lukuisia uusia asiakkaita, joten Markus Hilden tuo kaivattua osaamista tiimiin. Markus on kokenut kuluttajaviestinnän ja some-vaikuttamisen ammattilainen, joten asiakkaamme pääsevät nauttimaan hänen erinomaisesta osaamisestaan”, Kammonen jatkaa.
Manifeston myyntikate vuonna 2016 oli 1,05 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa on 14 viestinnän osaajaa. Manifesto tarjoaa asiakkaille yritysviestinnän, markkinointiviestinnän ja yhteiskuntasuhteiden palveluja. Manifeston asiakkaita ovat mm. Aller Media, Amazon Web Services, Byggmax, Epson, Finnkino, Facebook, SAP, Sony, Solita ja HUS.