Sisällöntuotanto

Blogit, videot, infograafit, podcastit, sosiaalinen media, www-sivut… Organisaatioille on nykyään tarjolla huima määrä erilaisia keinoja kasvattaa brändinsä tunnettuutta kohderyhmiä puhuttelevilla sisällöillä.   

Laadukkaat sisällöt rakentavat luottamusta ja uskottavuutta yritystä kohtaan. Ne erottavat yrityksen kilpailijoista, tukevat tuotteen ja palvelun myyntiä sekä kasvattavat brändin tunnettuutta.  

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Sisältösuunnitelman rakentaminen alkaa kohderyhmän tarpeiden tunnistamisesta. Mikä on arvokasta ja kiinnostavaa tietoa kohderyhmälle? Millainen sisältö sitouttaa kohderyhmän yritykseen parhaiten? Millä kanavilla tavoitamme kohderyhmän?  

Yksittäiset sisällöt voivat muodostaa laajoja kokonaisuuksia, jotka hyödyntävät useita organisaation viestintäkanavia ja sisältömuotoja, kuten vaikkapa infograafeja tai videota. Omien kanavien lisäksi mukana voi olla ostetun median kanavia, kuten advertoriaaleja tai digimainontaa. Sisältöjä voi tuottaa myös yhteen kanavaan tarpeen ja kohderyhmän mukaan, kuten verkkosivulle tai someen. 

Sisällöillä tavoitellaan usein liikennettä organisaation verkkosivustolle ja uusia myyntiliidejä. Esimerkiksi erilaiset tuotetta esittelevät videosisällöt tai palvelua kuvaavat asiakasreferenssitarinat ovat tehokkaita myynnin tukivälineitä. 

Asiantuntijasisältöjen avulla yritykset voivat rakentaa ajatusjohtajuutta toimialalla. Sisällöt tarjoavat kohderyhmille arvokasta tietoa, osaamista ja näkemyksiä, jotka hyödyntävät niiden liiketoimintaa. Ajatusjohtajuus voi tehdä yrityksestä toimialansa puhehenkilön, joka ohjaa alan keskustelua ja lainalaisuuksia haluamaansa suuntaan. Manifestolla on pitkä kokemus ajatusjohtajuutta tukevien sisältöjen rakentamisesta aina laajoista ajatushautomoista yksittäisten artikkelien kirjoittamiseen.  

Markkinoinnin automaation, tekoälyn ja muiden digivälineiden huumassa voi usein unohtua, että quality is the king, kun puhutaan sisällöistä. Tekoäly voi olla tehokas apuri tekstin ideointiin ja tuottamiseen, mutta sillä ei voi korvata kokonaan luovaa kirjoittamista. Kohderyhmän tuntemus, yrityksen brändin sävyn huomioiminen ja aiheen syväosaaminen ovat edelleen taitoja, joita laadukkaan sisällön kirjoittamisessa tarvitaan. 

Manifesto on kokenut sisältöjen suunnittelija ja kirjoittaja. Suunnittelemamme sisältö tukee toiminnan tavoitteita, puhuttelee kohderyhmiä, lisää tunnettuutta ja generoi myyntiliidejä. Meiltä syntyvät ammattitaidolla niin vaikuttavat sisältökokonaisuudet, digikampanjat kuin yksittäiset sisällöt artikkeleista somepostauksiin ja videoihin. Visuaalisen viestinnän palvelumme täydentävät sisällöntuotantoa tarjoten kokonaisvaltaisen palvelun asiakkaalle.  

Palvelumme

  • Sisältömarkkinoinnin konseptit 
  • Mielipidekirjoitukset, blogikirjoitukset, artikkelit ja advertoriaalit 
  • Sosiaalisen median sisällöt
  • Visuaaliset sisällöt & design
  • Videot 
  • Podcastit 
  • www-sivujen sisällöt 
  • Referenssikirjoitukset  
  • Ajatusjohtajuussisällöt 
  • Think Tank -konsepti 
  • SEO, SEM 

LISÄTIETOJA