Vuoden 2018 Finnish Comms Awards -viestintäkilpailun shortlist on julkaistu. Manifeston Solitalle sekä Finnkinolle ja Helsinki Filmille tekemät asiakastyöt ovat finalistien joukossa omissa kategorioissaan.
Manifesto ja Solita kisaavat Strateginen viestintäkonsultointi -kategoriassa, jossa palkitaan pitkäjänteisestä liiketoimintastrategian viestinnällisestä kiteyttämisestä ja jalkauttamisesta. Manifesto on tehnyt yhteistyötä Solitan kanssa vuodesta 2013 lähtien. Yhteistyön tavoitteena on ollut Solitan kasvustrategian tukeminen. Pitkäaikainen viestintäyhteistyö ja viestintään panostaminen on kantanut hedelmää sekä medianäkyvyytenä, brändimielikuvien parantumisena, kysynnän lisääntymisenä, että työnhakijamäärien nousemisena.
”Aivan huikeaa päästä shortlistalle viestinnän alan tärkeimmässä kilpailussa Suomessa”.
Manifeston Finnkinolle ja Helsinki Filmille toteuttama projekti Tom of Finland -elokuvan markkinoimiseksi on finalistina Ansaitun näkyvyyden -kategoriassa. Tom of Finland -elokuvasta tuli valtakunnan puheenaihe kevättalvella 2017. Alle kuukaudessa elokuva oli esillä 267 media-artikkelissa sekä lukuisissa radio- ja tv-haastatteluissa. Elokuva oli yksi vuoden 2017 katsotuimmista kotimaisista elokuvista, ja se on edelleen Suomen laajimmin ulkomaiseen levitykseen myyty elokuva.
”Aivan huikeaa päästä shortlistalle viestinnän alan tärkeimmässä kilpailussa Suomessa. Erityisen iloisia olemme siksi, että olemme ehdolla viestintätoimiston ydinosaamiseen kuuluvissa Strateginen viestintäkonsultointi – ja Ansaitun median -kategorioissa. Kiitos kuuluu meidän asiakastiimeille , mutta ennen kaikkea asiakkaillemme Solitalle, Finnkinolle ja Helsinki Filmille, joiden kanssa on ollut mahtavaa tehdä yhteistyötä jo usean vuoden ajan”, sanoo Manifeston toimitusjohtaja Harri Kammonen.
Finnish Comms Awards -viestintäkilpailun järjestää Markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten toimialajärjestö MTL, jonka jäsen Manifesto on. Kilpailun voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -juhlagaalassa 14. kesäkuuta.