Viestintätoimisto Manifeston tiimi vahvistui some-sisällöntuottajalla tammikuussa.
Tammikuun alussa viestintätoimisto Manifeston uutena viestintäkonsulttina aloitti Jenni Tepsa, joka siirtyi Manifeston palvelukseen Terveystalon viestinnästä. Tätä ennen Jenni on työskennellyt muun muassa Fortumin ja Espoon kaupungin viestinnässä sekä toimittajana eri kaupunkilehdissä.
Manifestossa Jenni työskentelee kuluttajaviestinnän tiimissä ja on viestintäkonsulttina mukana asiakasprojektien suunnittelussa ja toteutuksissa. Yksi Jennin päätehtävistä on sisällöntuotanto asiakkaiden some-kanaviin sekä näiden kanavien kehittäminen yhdessä asiakkaiden kanssa. Lisäksi Jenni tuottaa sisältöä Manifeston omiin some-kanaviin ja kehittää niitä.
”Asiakkaidemme tarve luoville ja laadukkaille some-sisällöille ja kanavien tehokkaalle hallinnalle kasvaa koko ajan. Tyypillistä tänä päivänä on, että asiakas ostaa meiltä muun viestinnän ohella myös some-viestinnän. Osaamisellaan Jenni vahvistaa entisestään asiakkaidemme some-sisältöjen suunnittelua ja tuotantoa Manifestossa”, sanoo Manifeston toimitusjohtaja Harri Kammonen.