Manifesto sai huippuarviot palvelun laadusta Taloustutkimuksen toteuttamassa viestintäalan imagotutkimuksessa. Manifeston vahvuuksiksi koettiin myös kyky kuunnella asiakasta ja tehdä tuloksellista viestintää. Vahvoina osaamisalueina pidettiin strategista suunnitteluosaamista sekä konsultoivaa ja markkinointiviestinnän osaamista.
Sen sijaan Manifeston kansainväliset palvelut tunnettiin heikosti. Manifesto kuuluu kansainväliseen IPREX-verkostoon, jonka kautta asiakkaiden käytössä on 155 huipputoimistoa maailmanlaajuisesti.
– Olemme Manifestossa aina panostaneet työn laatuun ja tuloksellisuuteen. Olemme tyytyväisiä, että tämä näkyi myös imagotutkimuksessa. Laadukas työ perustuu aina ihmisten osaamiseen, joten siksi kunnia kuuluu ennen kaikkea manifestolaisille, kiittelee toimitusjohtaja Harri Kammonen.
Loka-joulukuussa 2016 toteutetussa tutkimuksessa vastaajia pyydettiin arvioimaan 36 viestintätoimistoa. Tutkimukseen vastasi 661 henkilöä eri toimialoilta.