fien

Manifesto Showroomin pressipäivä keräsi ennätysmäärän kävijöitä

Manifesto Showroomin talven pressipäivää vietettiin 20. marraskuuta. Koko päivän kestäneessä tilaisuudessa medialle ja somevaikuttajille tarjottiin monipuolinen kattaus keittiö- ja sisustustuotteiden, ruoan ja kuluttajaelektroniikan sekä kosmetiikka- ja terveystuotteiden uutuuksista.

Mukana marraskuun pressipäivässä oli kaikkiaan parikymmentä valovoimaista brändiä, muun muassa ulkoilubrändit Icepeak, Luhta, Rukka ja Torstai sekä Borges, Eva Solo, Risella, Ryvita, Sampo-tulitikut ja Sony. Huippubrändit keräsivät ennätysmäärän kävijöitä.

– Tapahtuma oli erittäin onnistunut, oli hienoa päästä kertomaan uutuuksista suoraan vaikuttajille ja haistella hieman, mikä heitä kiinnostaa eniten. Pressipäivät oli mielestämme kustannustehokas tapa saada kerättyä kiva setti Lejoksen eri brändien uutuuksia yhteen tapahtumaan, muun muassa Borgesia, Lagomia ja Hungry Chefin tuotteita tapahtumassa esitellyt Lejos Oy:n PR- ja somepäällikkö Säde Svar kertoo.

– Showroomimme pressipäivässä laadukkaat brändit houkuttivat ennätysmäärän kävijöitä. Brändien edustajat pääsivät itse paikalle kertomaan tuotteistaan, mikä on heille erittäin hyödyllistä ja takaa sen, että sekä kävijät että asiakkaat saavat suoran kontaktin toisiinsa. Kosmetiikka- ja apteekkituotteita valmistava Dr. Wolff järjesti samassa yhteydessä oman naisten terveyspäivätapahtuman. Oman tilaisuuden järjestäminen pressipäivän yhteydessä kokoaa suuren joukon median edustajia yhteen samalla kertaa, Manifeston showroom manager Markus Hilden sanoo.

Manifesto Showroomin pressipäivät järjestetään kahdesti vuodessa ja seuraava on ohjelmassa toukokuussa. Showroom on avoinna kävijöille arkisin 9–15 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja:

Markus Hilden

Viestintäkonsultti

Opintovapaalla