Manifesto järjestää yhdessä MTL:n kanssa perinteisen Kultasulka-kilpailun. Kilpailussa etsitään markkinoinnin ja viestinnän alalla ansioituneita kirjoja.
– On hienoa, että voimme olla mukana edistämässä alan arvostusta järjestämällä yhdessä MTL:n kanssa tämän perinteisen ja arvostetun kilpailun, kertoo Manifeston partneri Mikko Koistinen.
Tuomariston puheenjohtajana toimii MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala. Tuomariston jäseninä ovat Markkinointi & Mainonta -lehden toimituspäällikkö Kati Haapakoski, toimitusjohtaja Salla Halme mainostoimisto Recommendedista, partneri Mikko Koistinen viestintätoimisto Manifestosta, markkinointi- ja viestintäjohtaja Minna Pinola Solitasta sekä professori Mikko Villi Jyväskylän yliopistosta.
Voittaja palkitaan Kultasulka-kunniakirjalla ja hopeasulat jaetaan toiseksi ja kolmanneksi parhaille teoksille. Palkinnot jaetaan Markkinoinnin viikolla 5.-6. syyskuuta.
Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978 ja se on kantanut Kultasulka-nimeä vuodesta 1986. Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2015.
Kilpailun säännöt
Kilpailuun voi osallistua kirjalla, joka on julkaistu vuosien 2015–2017 aikana. Kirjan laajuutta tai kirjoittajien määrää ei ole rajoitettu. Kirjat on jätettävä arvioitavaksi 30.6.2017 mennessä ja kilpailuun osallistumisesta peritään teoskohtainen maksu 150 euroa + alv.
Kilpailuun voi osallistua vain sellaisella kirjalla, johon kirjoittajalla (osallistujalla) on tekijänoikeudet tai tekijänoikeuden haltijan lupa osallistumiseen. Kilpailuun ilmoittaudutaan 30.6.2017 mennessä kilpailusivustolla osoitteessa www.kultasulka.fi.
Lisätietoja: Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL, tarja.virmala@mtl.fi, puh. 0400 484 693