fien

Manifesto avasi showroomin Kamppiin

Viestintätoimisto Manifesto on avannut showroomin toimitiloihinsa Kampin Autotaloon 12. kerrokseen. Upealla näköalalla varustettu showroom tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden esitellä brändiään ja tuotteitaan toimittajille ja vaikuttajille tyylikkäästi Helsingin ydinkeskustassa.

”Perustimme showroomin, jotta pystyisimme palvelemaan median edustajia entistä paremmin ja tarjoamaan asiakkaillemme vaikuttajakontaktien lisäksi erinomaiset tilat tilaisuuksien järjestämiseen”, sanoo Manifeston toimitusjohtaja Harri Kammonen. ”Ja mikä tärkeintä, pidämme nyt myös hallussamme epävirallista Suomen korkeimmalla sijaitsevan showroomin titteliä.”

Manifesto Showroomin Manageriksi on nimitetty Markus Hilden.

”Showroomimme on saanut lentävän lähdön ja sen asiakkaina on aloittanut elektroniikka-, ruoka- ja kauneus- sekä terveysalan brändejä. Järjestämme pressipäivät toimittajille ja somevaikuttajille kahdesti vuodessa, ja vielä tämän talven aikana luvassa on useampi asiakastilaisuus”, sanoo Hilden.

”Pidämme nyt hallussamme epävirallista Suomen korkeimmalla sijaitsevan showroomin titteliä”.

Manifesto Showroom on avoinna arkisin klo 9–15 sekä sopimuksen mukaan.

Manifesto kasvoi ja teki myyntikate-ennätyksen

”Vuosi 2017 oli hyvä Manifestolle. Teimme myyntikate-ennätyksemme, 1,15 miljoonaa euroa, rekrytoimme vuoden aikana useita uusia kykyjä joukkoomme ja muutimme loppuvuodesta isompiin toimitiloihin. Saimme myös hyviä uusia asiakkaita erityisesti Manifeston vahvoilla alueilla eli kuluttajatuotteiden, teknologiayritysten ja julkishallinnon sektoreilta. Asiakkaamme hakevat tukea esimerkiksi viestintästrategioihin, viestintäkoulutuksiin, digitaaliseen viestintään sekä sisältö- ja vaikuttajamarkkinointiin. Kasvumme jatkuu myös tänä vuonna”, sanoo Kammonen.

Manifeston asiakkaita ovat tällä hetkellä mm. Epson, Facebook, Finnkino, Fria, Sony, Solita, Risenta ja HUS.

Lisätietoja:

Harri Kammonen

Partneri, toimitusjohtaja

+358 40 500 1120

Markus Hilden

Viestintäkonsultti

Opintovapaalla