Markkinointiviestinnän alalla ansioituneita kirjoja palkitsevan Kultasulka-kilpailun shortlista on julkistettu tänään 22.8.2019. Jatkoon ovat päässeet seuraavat teokset:
- Digiajan asiakaskokemus, Belinda Gerdt ja Sanna Eskelinen, Alma Talent
- Diplomaattinen viestintä, Elina Melgin, Hannu Nieminen, Emma Nortio, Inga Jasinskaja, Sirkku Varjonen, Matias Lievonen, Arto Mustajoki, Joonas Pörsti, Jussi Seppälä, Janne Riiheläinen, Tiina Sotkasiira, Laura Kolbe, Jukka-Pekka Puro, ProCom
- Somekohut ja mainekriisit, Sallamaari Muhonen, Mainostajien liitto
- Sori, johtajuus ja julkisuus kriisissä, Anna Sorainen, Alma Talent
Kilpailun voittajat julkistetaan 16.9.2019 järjestettävässä tilaisuudessa. Katso tilaisuuden sisältö ja ilmoittaudu mukaan tästä.
Kultasulka-kilpailun tuomaristo on ansioitunut viestinnän, markkinoinnin, yritysmaailman, median, tietokirjallisuuden ja tutkimuksen parissa. Tuomaristossa ovat Talouselämä-lehden toimittaja ja tietokirjailija Katja Boxberg, Villivision luova johtaja Karri Gardemeister, Manifeston partneri Mikko Koistinen, Omena-hotellien toimitusjohtaja Kati Niemelä, Haaga-Helia ammattikorkeakoulun viestinnän yliopettaja ja tietokirjailija Hanna Rajalahti ja MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.
Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978. Kultasulka-nimeä kilpailu on kantanut vuodesta 1986. Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2017. Kaikille avoimeen kilpailuun oli mahdollista osallistua teoksella, joka on julkaistu vuosina 2017–2019.
Kilpailun järjestävät yhteistyössä MTL ja Viestintätoimisto Manifesto.
Lisätietoja:
- Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL, p. 0400 484 693, tarja.virmala@mtl.fi
- Mikko Koistinen, partneri, viestintätoimisto Manifesto, p. 040 565 5564, mikko.koistinen@manifesto.fi
www.kultasulka.fi
#kultasulka2019