Markkinointiviestinnän alalla ansioituneita kirjoja palkitsevan Kultasulka-kilpailun shortlista on julkistettu tänään 16.8.2017. Jatkoon ovat päässeet seuraavat teokset:
- B2B-markkinoinnin ja myynnin pelikirja/ Jarkko Kurvinen ja Mikko Seppä
- Johtaja on media/ Jukka Saksi
- Riko lasi hätätilanteessa/ Katleena Kortesuo
- Rytmihäiriö/ Kirsi Piha
- (V)ihastuttava mainoskieli/ Taina Parviainen.
Kilpailun voittajat julkistetaan Markkinoinnin viikolla keskiviikkona 6.9. klo 12.30.
Tuomariston puheenjohtajana toimii MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala. Tuomariston jäseninä ovat Markkinointi & Mainonta -lehden toimituspäällikkö Kati Haapakoski, toimitusjohtaja Salla Halme mainostoimisto Recommendedista, partneri Mikko Koistinen viestintätoimisto Manifestosta, markkinointi- ja viestintäjohtaja Minna Pinola Solitasta sekä professori Mikko Villi Jyväskylän yliopistosta.
Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978. Kultasulka-nimeä kilpailu on kantanut vuodesta 1986. Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2015. Kaikille avoimeen kilpailuun oli mahdollista osallistua teoksella, joka on julkaistu vuosina 2015–2017.
Kilpailun järjestävät yhteistyössä viestintätoimisto Manifesto ja MTL.
Lisätietoja:
Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL, puh. 0400 484 693, tarja.virmala@mtl.fi
www.kultasulka.fi
#kultasulka