Manifeston ja Creative Dayn Syöpäjärjestöille toteutettu Älä ole koekaniini -kampanja voitti tuplakultaa Finnish Comms Awards -kilpailussa. Nuorten sähkösavukkeiden käyttöä ehkäisevä kampanja voitti julkishallinnon Lanseeraus tai repäisy -kategorian ja palkittiin vuoden 2024 vaikuttamiskampanjana.
”Voitto on tärkeä tunnustus, joka antaa intoa ja inspiraatiota päivittäiseen tekemiseemme. Se on myös hyvä muistutus, että voimme viestinnän avulla vaikuttaa ja tehdä merkityksellistä työtä. Priimaa syntyy aina yhdessä tekemällä. Kampanjan suunnittelu ja luova idea syntyivät erinomaisena asiakasyhteistyönä ja lisäksi osallistimme onnistuneesti myös kohderyhmän eli nuorison edustajia. Kampanjassa sekä visuaalinen toteutus että valitut viestinnän keinot olivat nappisuorituksia. Tämä kaikki näkyi erinomaisina tuloksina”, partneri Mikko Koistinen sanoo.
Katso kampanjavideo alta!
Finnish Comms Awards palkitsee vuosittain suomalaisten viestintätöiden parhaimmistoa. Tänä vuonna voittajat julkistettiin FCA-gaalassa Helsingissä torstaina 31.10.2024. Älä ole koekaniini -kampanjaan voi tutustua lisää täällä.