Viestintätoimisto Manifeston ja Bob the Robotin suunnittelema ja toteuttama #IAMTOMOFFINLAND-kampanja jatkaa voittokulkuaan ansaitsemalla pronssia maineikkaan London International Awards -kilpailun Digital-kategoriassa. Voittajat julkistettiin Las Vegasissa 1.11.
– London International Awards on yksi suurimpia kansainvälisiä mainoskilpailuita, ja vastassamme oli kaikki tämän vuoden suurimmat ja kauneimmat kampanjat. Olemme äärettömän ylpeitä #IAMTOMOFFINLAND-kampanjan pronssista, sanoo Manifeston partneri Jonna Varhama.
#IAMTOMOFFINLAND oli kampanja Tom of Finland -elokuvan arvojen rakkauden, rohkeuden ja vapauden puolesta. Kampanjan tavoitteena oli lisätä Tom of Finland -elokuvan näkyvyyttä, kasvattaa kiinnostusta elokuvaa kohtaan sekä aktivoida kuluttajia ottamaan kantaa elokuvan arvojen rohkeuden, rakkauden ja vapauden puolesta. Markkinointi- ja viestintätyötä tehtiin aktiivisesti talvella 2016–17. Työn tilasi elokuvan tuotantoyhtiö Helsinki Filmi ja levittäjä Finnkinon elokuvalevitys.
Lue lisää Manifeston aiemmista uutisista #IAMTOMOFFINLAND-kampanjaan liittyen:
– #IAMTOMOFFINLAND-kampanja Digital Communications Awards shortlistalla
London International Awards (LIA) on maailmanlaajuinen mainontaa, tuotantoa, digitaalisuutta, musiikkia, teknologiaa ja brändättyä viihdettä uusia ideoita kunnioittava vuosittainen festivaali. Sitten LIAn perustamisen vuonna 1986 kilpailu on laajentunut merkittävästi ja sisältää nykyään 18 eri mediagenreä ja kategoriaa. Pelkästään Digital-kategoriaan ilmoitettiin tänä vuonna 154 työtä.