fien

”Parane pian” -kampanjalla näkyvyyttä valinnanvapaudelle

Suomalaisilla on ollut vuoden 2014 alusta alkaen mahdollisuus valita hoitopaikkansa mistä tahansa julkisen sektorin sairaaloista, kun tarvitaan erikoissairaanhoitoa. Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiiri (HUS) halusi aktivoitua potilaan valinnanvapauden markkinoinnissa ja lisätä tietoisuutta HUS:sta hoitopaikkana erityisesti pääkaupunkiseudun ulkopuolella

Manifesto ja Designer Helsinki suunnittelivat HUS:lle Valitse HUS -kampanjan. Kampanjakonseptin kivijalkana oli HUS:n ylivertainen osaaminen Suomen johtavana ja kansainvälisesti arvostettuna erikoissairaanhoidon osaajana, mutta myös inhimillisenä ja välittävänä hoitajana. Kampanjan tueksi rakennettiin valitsehus.fi -sivusto sekä mainosfilmi.

Valitsehus.fi -verkkosivun tarkoituksena on avata yleisölle potilaan valinnanvapautta tarkemmin ja tehdä hoitoon hakeutuminen HUS:iin yksinkertaiseksi. Sivusto sisältää myös lääkäreille tarkoitetun osion, joka helpottaa HUS:iin lähettämistä.

Kampanjan mainosfilmiä näytettiin televisiossa, verkossa ja elokuvateattereissa. Videon ja koko kampanjan sloganiksi valikoitui ’’Parane pian’’. Sloganilla haluttiin korostaa arkisuutta ja inhimillisyyttä.

Katso mainosfilmi Valitse HUS -sivustolta.

Lisätietoja:

Mikko Koistinen

Partneri

+358 40 565 5564