fien

Yritys- ja markkinointiviestintä myynnin ja laajentumisen tukeminen

Rakennustarvikkeiden jälleenmyyntiin erikoistunut kauppaketju Byggmax rantautui Suomeen vuonna 2008. Manifesto ja Byggmax aloittivat yhteistyön Byggmax-ketjun laajentumisen tukemiseksi ja myynnin kasvattamiseksi. Manifeston tehtävä yhteistyössä oli kertoa PR:n keinoin Byggmaxin pääviesteistä ja eduista kilpailijoihin verrattuna. 

Manifesto räätälöi Byggmaxille viestinnällisen työkalupakin, joka sisälsi sopivan sekoituksen yritys- ja tuoteviestintää. Viestinnän kohderyhminä olivat etenkin Byggmax-paikkakunnilla olevat uutismediat ja tuoteviestinnän osalta rakennus- ja sisustusmediat.

Yhteistyön myötä Byggmaxin tunnettuutta on pystytty vuosien varrella rakentamaan ja lisäämään entisestään, ja yrityksen maine edullisten ja laadukkaiden rakennustarvikkeiden tarjoajana tunnetaan sekä median, että kuluttajien keskuudessa.

Yhteistyön tuloksena Manifesto onnistui viestintätoimenpiteillään luomaan huhti-elokuussa 2013 Byggmaxille medianäkyvyyttä noin puolen miljoonan euron edestä.

Lisätietoja:

Jonna Varhama

Partneri

+358 50 543 2926