Manifesto Finnish Comms Awardsin shortlistalle kahdessa kategoriassa

Manifesto Finnish Comms Awardsin shortlistalle kahdessa kategoriassa

Vauhdikas syksy jatkuu Manifestossa. Vuoden 2025 Finnish Comms Awardsin shortlista on julkaistu, ja Manifeston kaksi kilpailutyötä on valittu finaalipaikoille mediaviestinnän sekä natiivi- ja sisältömarkkinoinnin kategorioissa. Kilpailussa arvioitiin tänä vuonna ennätysmäärä töitä.

Manifeston viestintäosaaminen on saanut jälleen tunnustusta. Kaksi vaikuttavaa asiakastyötämme on nostettu Finnish Comms Awardsin shortlistalle ja kisaa myöhemmin syksyllä kategorioidensa voitosta. Mediaviestintä-kategoriassa finaaliin ylsi Navamedicille toteutettu kampanja Erektiohäiriö – ansaittu media vaietusta ongelmasta Eroxonin myynnin kiihdyttäjänä, jossa Eroxon-tuotteen lanseeraus toteutettiin suunnitelmallisen ja tavoitteellisen mediaviestinnän keinoin. Lanseerauskampanja toi esiin yhteiskunnallisesti merkittävän mutta usein vaietun terveysaiheen, ja onnistui rakentamaan teemalle laajan mediajulkisuuden suomalaisissa päämedioissa. Samalla kampanja tuki Eroxonin markkinoille tuloa ja edisti tuotteen vahvaa kaupallista menestystä Suomessa.

Natiivi- ja sisältömarkkinointi -kategoriassa Manifesto on shortlistattu kampanjalla Sata syytä ladata, jonka tavoitteena oli tukea Satakunnan hyvinvointialueen uuden Sata-sovelluksen käyttöönottoa. Kampanjassa yhdistettiin dataohjautuva kohdennus, natiivimainonta ja monikanavaiset sisällöt, joiden ansiosta sovellus nousi nopeasti tunnetuksi alueen asukkaiden keskuudessa. Latausmäärät ylittivät odotukset ja kampanja loi vahvan pohjan sovelluksen pitkäjänteiselle käytölle.

”Manifeston missiona on tehdä tunnettuudesta asiakkaille kilpailuetu. Navamedicin Eroxon-tuotteen myyntiluvut ja Sata-sovelluksen latausluvut ovat osoitus siitä, kuinka viestintä parhaimmillaan luo kilpailuedun organisaatioille. Tiimimme ovat ylpeitä molemmista projekteista ja Finnish Comms Awards -tunnustukset on otettu ilolla vastaan. Kiitos asiakkaillemme luottamuksesta ja hyvästä yhteistyöstä, jotka ovat onnistuneiden projektien kulmakiviä”, Manifeston toimitusjohtaja Harri Kammonen sanoo.

Manifesto onnittelee lämpimästi myös kaikkia kilpakumppaneita shortlistalle pääsystä. Finnish Comms Awardsin voittajat julkistetaan torstaina 6. marraskuuta 2025.