Finnkinon tavoitteena on olla Suomen kulttuuriviihteen monipuolisin elämysten tarjoaja ja edelläkävijä, mistä keväällä 2017 Espooseen avautunut Finnkino Omena toimii hyvänä osoituksena. Manifesto suunnitteli ja toteutti Pohjois-Euroopan ensimmäisen täyslaser-elokuvateatterikeskuksen viestinnällisen lanseerauksen.
Pohjois-Euroopan ensimmäinen täyslaser-elokuvateatterikeskus, Finnkino Omena, toi mukanaan huippuluokan lasertekniikkaa, moderneja saleja ja uutuuskonsepteja. Varsinaista lanseeraustyötä edelsi strateginen suunnittelu, joka sisälsi viestien kiteyttämisen, Q&A:n laatimisen sekä media- ja somevaikuttajalistojen räätälöimisen.
Medialle järjestettiin ennakkotilaisuus työmaakierroksen muodossa kuukausi ennen uuden teatterin avajaisia, ja varsinainen mediatilaisuus järjestettiin avajaispäivää edeltävänä aamuna. Manifesto vastasi myös viihdetoimittajien kutsumisesta ja punaisen maton emännöinnistä kumppaneille ja julkisuuden henkilöille suunnatuissa gaala-avajaisissa.
Yhteistyön myötä Finnkino Omena sai mediassa laajasti näkyvyyttä erityyppisissä medioissa: uuden aikakauden elokuvateatteri noteerattiin esimerkiksi Helsingin Sanomissa, Hufvudstadsbladetissa, Länsiväylässä, Tekniikka&Taloudessa, Hifimaailmassa, Taloussanomissa, Episodissa, Me Naisissa, Avussa, Annassa ja Seiskassa sekä lukuisissa sosiaalisen median vaikuttajien kanavissa.