fien

Manifesto toteutti Finnkinon uuden SMILE-palvelustrategian sisäisen jalkauttamisen

Elokuvateatteriketju Finnkino on merkittävä nuorten työllistäjä Suomessa ja se on kehittänyt palvelustrategiaansa pitkäjänteisesti nuorten ehdoilla. Vuonna 2017 uudistettu strategia kiteytettiin SMILE-konseptiin, joka tiivistää Finnkinon toimintatavat ja on tarkoitettu ohjenuoraksi sekä asiakaskohtaamisiin että sisäisesti työntekijöiden keskinäiseen kanssakäymiseen. Konseptin tarkoitus on varmistaa viiden tähden palvelu, joka ylittää odotukset ja tuo kohtaamisissa hyvän mielen sekä työntekijälle että asiakkaalle. 

SMILE koostuu viidestä ohjeesta:

Show your passion

Make people happy

Invite people to return

Listen to people’s needs and provide attractive solutions

Enjoy!

Manifesto vastasi SMILE-konseptin materiaalituotannon projektinhallinnasta sekä konseptin viestien kirkastamisesta ja niiden kiteyttämisestä SMILE-materiaaleihin. Konsepti jalkautettiin jokaiseen elokuvateatteriin ympäri Suomen muun muassa SMILE-tarinavihon ja -korttien muodossa. Lotta Kaupin yksityiskohtainen kuvitus herätti SMILE-materiaalin henkiin ja tiivisti samalla Finnkinon palvelustrategian.

Finnkinolla ollaan SMILE-konseptin toteutustapaan tyytyväisiä. Konsepti on vahvasti mukana esimerkiksi Finnkinon rekrytointiprosesseissa, joissa SMILE-tarinakortteja käytetään konkreettisena apuna havainnollistamaan työnhakijan ja Finnkinon toimintatapoja. Finnkinon työntekijöitä SMILE-konseptista muistuttavat arjessa esimerkiksi projektin yhteydessä tuotetut julisteet, tarrat ja kahvikupit.

 

Lisätietoja:

Jonna Varhama

Partner

+358 50 543 2926