fien

Marraskuun Pre-Xmas -pressipäivät kokosivat toimittajat ja somevaikuttajat viettämään pikkujouluja turvallisissa puitteissa

Manifeston Showroomilla vietettiin 24.–26. marraskuuta pressipäiviä pikkujoulutunnelmissa. Yhteensä 54 toimittajaa ja somevaikuttajaa kävivät tutustumassa kolmen päivän aikana lukuisiin Showroomin lifestylebrändeihin. Edustettuja brändejä olivat Dr. Wolff, Gold&Green, Ledvance, Lejos, Lenovo, mySafety, Tevella ja Yamazaki. Uusina tuttavuuksina pressipäivillä nähtiin Polarin urheilukellot sekä Uusi puu -hankkeen näyttely. Näyttelyn ja brändeihin tutustumisen ohessa nautittiin lämmintä juotavaa ja jouluista purtavaa. Pressipäivien glögitarjoilusta vastasi ihana Wanhan Porvoon Fabriikki.

– Saimme nauttia kolmen päivän ajan turvallisesti lämpimistä kohtaamisista sekä ihanasta jouluisesta tunnelmasta. Oli hienoa nähdä, miten edustamamme brändit herättivät mielenkiintoa ja keskustelua vieraiden joukossa, sanoo Manifeston Showroom Coordinator Lilli Lehkosuo.

Uusi puu -näyttely herätti paljon mielenkiintoa

Uusi puu on yli 20 suomalaisen organisaation yhteisö, jonka tavoitteena on lisätä ymmärrystä puupohjaisesta biotaloudesta. Pressipäivien näyttelyssä tutustuttiin, mitä kaikkea puusta voi tehdä ja mitä ympäristölle haitallisia materiaaleja sillä voi korvata.

– Uusi puu tavoitti pressipäivillä lähes 60 median edustajaa ja somevaikuttajaa. Näyttelymme sisältö, puitteet ja koronatilanteen huomiointi järjestelyissä sai kävijöiltämme runsaasti kiitosta. Olimme erittäin tyytyväisiä tapahtuman toteutukseen ja jatkamme yhteistyötä Manifeston kanssa, kertoo Uusi puun projektipäällikkö Virpi Korhonen.

Koronaturvalliset järjestelyt

Pressipäivät toteutettiin ajankohtaiset koronarajoitukset huomioiden. Koronaturvallista konseptia oli pilotoitu pienemmällä vierasmäärällä jo aikaisemmin syksyllä.

– Meille on ensisijaisen tärkeää taata niin vieraille kuin henkilökunnallekin turvalliset oltavat. Vieraat valitsivat ilmoittautuessaan itselleen päivän ja kellonajan, jolloin saapuvat paikalle. Näin pystyimme varmistamaan, ettei tiloissa ole enemmän kuin kahdeksan vierasta samaan aikaan. Henkilökunta ja vierailijat käyttivät ahkerasti kasvomaskeja ja myös pintoja desinfioitiin jatkuvasti, sanoo Lilli Lehkosuo.

Manifesto kiittää pressipäivien yhteistyökumppaneita sekä vierailijoita, ja toivottaa kaikille mukavaa joulunodotusta. Seuraavat pressipäivät järjestetään toukokuussa 2021. Sitä ennen Showroomimme ottaa vastaan vieraita yksityisesti niin fyysisesti paikan päällä kuin virtuaalisestikin. Varaa oma Showroom-vierailusi osoitteessa showroom@manifesto.fi. Tervetuloa!

 

Lisätietoja:

Lilli Lehkosuo

Showroom Coordinator

+358 40 762 1999