fien

Manifeston partneri Jonna Varhama Effie Finlandin tuomaristoon

Manifeston partneri Jonna Varhama on kutsuttu markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavan Effie Finlandin toisen kierroksen tuomaristoon. Varhamalla on lähes 25 vuoden kokemus markkinointiviestinnästä perusteollisuudesta ja pankkisektorilta sekä viestintätoimistosta.

Manifeston partneri Jonna Varhama on kutsuttu Effie Finlandin toisen kierroksen tuomariston jäseneksi yhdessä 19 muun vahvan markkinoinnin ammattilaisen kanssa.

”On suuri kunnia tulla kutsutuksi arvostetun markkinointikilpailu Effie Finlandin tuomaristoon ja olen todella innoissani tehtävästä. Tuomaristo on näköalapaikka Suomen parhaisiin markkinointiviestinnän timantteihin, ja odotan näkeväni ennennäkemättömän luovia ratkaisuja ja viiltävää strategiaa vaikuttavuutta unohtamatta. Effie-kilpailussa mitataan markkinointiviestinnän tuloksellisuutta, joten toivon myös uusia ja innovatiivisia tapoja mitata tulosta”, sanoo Varhama.

Varhaman salkussa useita palkittuja ja shortlistattuja viestintätöitä

Jonna Varhama on strategisen markkinointiviestinnän moniosaaja. Hänellä on lähes 25 vuoden viestinnän kokemus eri toimialoilta perusteollisuudesta pankkisektoriin ja vähittäiskauppaan. Viimeiset 10 vuotta hän on vaikuttanut Viestintätoimisto Manifestossa vastaten kuluttajaviestinnän asiakkuuksista.

Varhama on ollut mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa useita kampanjoita, jotka on palkittu ja shortlistattu markkinointiviestinnän kilpailuissa sekä Suomessa että ulkomailla.

”Mieleenpainuvimmat kilpailutyöt, joissa olen saanut kunnian olla mukana, ovat Tom of Finland -elokuvan markkinointiviestintä, joka voitti arvostetun Campaign of the Year -palkinnon Digital Communications Awards -kilpailussa sekä pronssia London International Awards -kilpailussa. Myös itsemurhien ehkäisypäivän ympärille suunniteltu #mitäkuuluu-kampanja on ollut erityisen voitokas niin Effie Finlandissa kuin Finnish Comms Awards -kilpailussa”, Varhama kertoo.

Varhaman mielestä markkinointiviestintä on parhaimmillaan oivaltavasta ja rohkeasta ideasta syntynyt kampanja, joka puhuttelee inhimillisyyttä ja sydäntä samalla, kun se palvelee yrityksen strategiaa ja kokonaisvaltaisia tavoitteita.

Effie Awards Finland on markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kilpailu, jonka järjestää Suomessa Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL. Kilpailu ratkaistaan tänä vuonna kahden tuomariston sekä ohjausryhmän voimin. Ensimmäisen kierroksen tuomaristo valitsee finalistit ja toisen kierroksen tuomaristo voittajat. Molempien kierrosten osalta Effien ohjausryhmä vahvistaa valinnat tuomareiden antamien pisteiden perusteella.

Lisätietoja:

Jonna Varhama

Partneri

+358 50 543 2926