fien

Manifestolta digitaalinen showroom – kohtauspaikka brändeille, toimittajille ja vaikuttajille

Manifeston Digital Showroom tarjoaa asiakkaille, median edustajille ja vaikuttajille kokonaisvaltaisen, ajasta ja paikasta riippumattoman kohtaamispaikan verkossa. Digital Showroomissa Manifeston asiakkaiden tuotteet ovat esillä monipuolisesti ja käyttäjät voivat tutustua niihin inspiroivien sisältöjen, artikkeleiden ja vinkkien pohjalta. Palvelussa voi ladata tuotteisiin liittyviä tiedotteita, kuvia ja videoita sekä tilata tuotenäytteitä. Myös tuote-esittelyn, joko fyysisesti paikan päällä tai kameralla toteutetun, varaaminen Manifeston showroom-koordinaattorin kanssa onnistuu palvelussa vaivattomasti.

Manifesto Showroom laajeni aidosti digitaaliseen maailmaan, kun Manifesto Digital Showroom avautui käyttäjille Manifeston pressipäivien yhteydessä kesäkuun toisella viikolla.

”Tänä päivänä kaiken pitää olla saavutettavissa digitaalisesti, myös showroom-palvelut. Manifeston fyysinen showroom saa nyt rinnalleen täysverisen digitaalisen showroomin, joka kokoaa yhteen Manifeston edustamat tuotebrändit. Showroom tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden tavoittaa toimittajia ja vaikuttajia kaikkialla Suomessa, ei vain pääkaupunkiseudulla. Vastaavasti tuotteista kiinnostuneet voivat tutustua etänä tuotteisiin mm. kameran välityksellä toteutettavien tuote-esittelyjen avulla”, kertoo Manifeston partneri Jonna Varhama.

Suunniteltu median edustajille ja vaikuttajille tarpeiden pohjalta

Manifesto Digital Showroom on suunniteltu median edustajille ja vaikuttajille tarpeiden pohjalta. Showroomin edustamien tuotteiden ja palveluiden lisäksi digitaalinen Showroom sisältää myös roppakaupalla inspiraatiota paitsi upeilla kuvillaan myös inspiraatioartikkeleillaan.

”Tavoitteenamme on olla brändien, toimittajien ja vaikuttajien kohtaamispaikka, jonne tullaan etsimään inspiraatiota ja tietoa uutuuksista. Tuotamme yhdessä brändien kanssa mielenkiintoista sisältöä, kuten vinkkiartikkeleita ja trendikatsauksia, joiden tavoitteena on inspiroida ja luoda hyvää fiilistä ja uusia ajatuksia showroom-vieraillemme”, Varhama sanoo.

Tavoitteena Showroom-liiketoiminnan kasvu

Manifesto Showroom edustaa laajasti lifestyle-tuotteita ruoasta ja juomasta sisustukseen ja elektroniikkaan. Showroom-asiakkaita ovat Eva Solo, EvokeLedvance, Lenovo, TevellaVilleroy & Boch ja Yamazaki.

”Luonnollisesti haemme myös kasvua Showroom-liiketoiminnallemme uudella digitaalisella Showroomillamme. Esimerkiksi yksi ensimmäisistä täysin digitaalisista Showroom-asiakkaistamme on Arctinarin telttasaunat. Digitaalinen Showroom palvelee erityisen hyvin myös brändejä, joiden palvelut ovat joko immateriaaleja tai tuotteet ovat sen verran isokokoiset, etteivät ne sovi fyysiseen showroomiin sellaisenaan”, Varhama sanoo.

Tutustu & kirjaudu käyttäjäksi!

Manifesto Digital Showroomiin pääsee tutustumaan osoitteessa showroom.manifesto.fi.

Digitaaliseen showroomiin kannattaa rekisteröityä käyttäjäksi, sillä brändi- ja tuotesivut vaativat sisäänkirjautumisen. Sisäänkirjautumisen kautta saa myös suoran yhteyden Showroomin koordinaattoriin.

Manifesto Showroom on Kampin Autotalon penthousessa sijaitseva brändien ja vaikuttajien kohtaamispaikka, jossa vaikuttajat ja toimittajat hakevat ideoita ja inspiraatiota esillä olevien asiakkaiden tuotteista ja palveluista. Tervetuloa tutustumaan Showroomillemme Kamppiin, tai virtuaalisesti videopuhelun välityksellä.

Nähdään Showroomilla – myös digitaalisesti!

Lisätietoja:

Lilli Lehkosuo

Viestintäkonsultti

+358 40 762 1999

Jonna Varhama

Partneri

+358 50 543 2926