fien

Kultasulka-kilpailu palkitsee parhaat kirjat

kultasulka_tausta_ja_logo

Manifesto järjestää yhdessä MTL:n kanssa perinteisen Kultasulka-kilpailun. Kilpailussa etsitään markkinoinnin ja viestinnän alalla ansioituneita kirjoja.

– On hienoa, että voimme olla mukana palkitsemassa markkinointiviestinnän tiennäyttäjiä. Markkinointiviestinnän alalla kirjoitetaan vuosittain useita erinomaisia kirjoja ja Kultasulka-kilpailu on hyvä keino nostaa esille alaa kehittäneitä teoksia, kertoo Manifeston partneri Mikko Koistinen.

Kultasulka-kilpailun tuomaristo on ansioitunut viestinnän, markkinoinnin, yritysmaailman, median, tietokirjallisuuden ja tutkimuksen parissa. Tuomaristossa ovat Talouselämä-lehden toimittaja ja tietokirjailija Katja Boxberg, Villivision luova johtaja Karri Gardemeister, Manifeston partneri Mikko Koistinen, Omena-hotellien toimitusjohtaja Kati Niemelä, Haaga-Helia ammattikorkeakoulun viestinnän yliopettaja ja tietokirjailija Hanna Rajalahti ja MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Voittaja palkitaan Kultasulka-kunniakirjalla, hopeasulat jaetaan toiseksi ja/tai kolmanneksi parhaille teoksille.

Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978 ja se on kantanut Kultasulka-nimeä vuodesta 1986. Kilpailu on järjestetty kahden vuoden välein, viimeksi vuonna 2017.

Kilpailun säännöt

Kilpailuun voi osallistua kirjalla, joka on julkaistu vuosien 2017–2019 aikana. Kirjan laajuutta tai kirjoittajien määrää ei ole rajoitettu. Kirjat on jätettävä arvioitavaksi 30.6.2019 mennessä ja kilpailuun osallistumisesta peritään teoskohtainen maksu 170 euroa + alv.

Kilpailuun voi osallistua vain sellaisella kirjalla, johon kirjoittajalla (osallistujalla) on tekijänoikeudet tai tekijänoikeuden haltijan lupa osallistumiseen. Kilpailuun ilmoittaudutaan 30.6.2019 mennessä kilpailusivustolla osoitteessa www.kultasulka.fi.

Lisätietoja:
Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL, tarja.virmala@mtl.fi, puh. 0400 484 693

Mikko Koistinen

Partneri

+358 40 565 5564