fien

Data Masters -sisältökonsepti: ”Hiljaa, kun data puhuu!”

Aller Media Finland haluaa profiloitua strategiansa mukaisesti entistä selkeämmin sisältömarkkinointiin ja dataliiketoimintaan panostavana yrityksenä. Manifesto ja Aller loivat yhdessä sisältökonseptin Data Masters -ajatushautomosta vahvistamaan mielikuvaa Allerista datakyvykkyyksiä asiakkailleen tarjoavana yrityksenä.

Manifesto ja Aller Media kokosivat Data Masters -ryhmään kahdeksan eturivin datalla johtajaa eri toimialoilta ohjeistamaan muita suomalaisyrityksiä datan hyödyntämisessä. Käsitys datan käytön tulevaisuudesta muodostui round table -keskustelun ja haastatteluiden pohjalta, jotka Manifesto dokumentoi sisällöntuotantoa varten.

Keskustelujen ja haastatteluiden pohjalta Manifesto kirjoitti lukuisia laajoja asiantuntija-artikkeleita, joista koostettiin aikakauslehtityyliin taitettu eBook-raportti ’’Hiljaa kun data puhuu!’’. Dokumentoidusta materiaalista tuotettiin myös videoita sisältömarkkinoinnin tarpeisiin.

Data Masters -raportin lisäksi datajohtajien kirjoitukset lähtivät leviämään sosiaalisessa mediassa teksteinä ja videoklippeinä syksyllä 2016. Keväällä 2017 Data Masters -ryhmän työ jatkui tapaamisten ja sisällöntuotannon merkeissä.

Lisätietoja:

Harri Kammonen

Partneri, toimitusjohtaja

+358 40 500 1120

Jonna Vuokola

Vanhempi viestintäkonsultti

+358 50 463 4601